Vilobí del Penedès | Reconeixement

La setmana passada, el celler Vallformosa, de Vilobí del Penedès, va acollir l’Assemblea de l’Associació Vinícola Catalana (AVC), patronal del vi català, durant la qual es va fer un reconeixement al president anterior, Valentí Roqueta.

Durant l’acte, l’actual president de l’AVC, Eugeni Llos, va reivindicar l’aportació de Roqueta al sector vitivinícola: “Valentí Roqueta ha contribuït decisivament a enfortir el nostre sector, no només des d’una perspectiva empresarial i social, sinó també amb una gran capacitat per comunicar i emocionar a través de la cultura del vi”.

Com a reconeixement, Roqueta va rebre la insígnia d’or de l’AVC, una distinció reservada a figures excepcionals que han ocupat la presidència de la patronal.

En els seus deu anys de mandat al capdavant de l’AVC, Valentí Roqueta ha defensat la unitat i la cohesió del sector per reforçar el valor i la projecció internacional del vi català. La seva tasca ha estat clau per consolidar l’AVC com una entitat sòlida, basada en la confiança, el respecte i el compromís amb el territori.

En el seu parlament, Roqueta va ressaltar la importància de la unitat i la força sectorial per incrementar el valor dels vins del nostre país.

// INSÍGNIA D’OR
L’expresident de l’AVC Valentí Roqueta va rebre aquesta distinció